30.10.11

gambar senget

*mood* baru habis exam. eh salah. baru habis tengok satu drama korea. which ambik masa berbulan. hehehehe. everyone who know me well, dah tahu sangat. kalau korea tu memang tak jalan. cuba bagi hindustan ke, raja lawak ke, cartoon ke, barbie ke. confirm aku tengok sampai tak tidur malam. oh btw, bila Merlin nak ada yang baru? ke dah ada aku je yang tak tahuuu? oh nooooo. let me know if dah ada latest season eyh people? pleaseeeeeeeeeeeeeeeeeeee :)

Assalamualaikum! :)

kenapa? ingat aku lupa nak bagi salam macam biasa ke? i wont, insyaAllah! :)

okay2. aku memang baru habis exam pukul 12 tadi. tahu tak sangat tak best bila kena jawab exam dengan keadaan kau sakit perut je manjang? and you've to stay in the toilet for about 15 minutes sebab sakit gila perut? oh my. tadi paper Calculus kot. setiap minit adalah berharga! small and silly mistake boleh dicheck sepatutnya dengan that 15 minutes. tapi, takpe lah. aku pun dah tak larat nak duduk dalam dewan tuh lama2. sakit perut sampai nak cramp kaki. which aku tak faham kesinambungan dia. hahahaha. takde motif kan?

pasal paper tadi, no comment. malas nak comment. tunggu je lah result. oh yea. petang ni saya nak turun main basket. lama gilaaaaaaaaaaaaa dah tak main basket. dah lah sedih tak dapat main basket time ESC under MME department. :( sedihhhh. last year masa main dengan budak2 first year, kitorang yang sangat amatur ni menang no 2 okay! hahahahaha. bangga iiiiiiiiiiii :p okay lah. takpe. dah takde rezeki kan? tak semua yang kita nak, kita akan dapat.

 hahahaha. i wish i could have this! <3
sayang sangat sampai berubah bentuk.

anyhow, congrats to Arsenal and Nogorii :)

SALAM~

No comments: