4.10.11

belajar itu satu jihad

Assalamalaikum! :)

majoring tu memenatkan. seriously. kau selama ni buat semua benda ramai2, so penat and susah tu tak de lah rasa sangat. bila semua benda kau nak kena buat sendiri, haaaaaaa. kalah vvvvvip. ada je kerja kau nak buat. memang terkejut jugak mula2. tapi, insyaAllah boleh lah. 7 subjects je. spm dulu kau ambik 10, okay je? hehehehe. alaaaaaaa. alasan je semua tuuuu. pasti boleh. kan Malaysia boleh? :)

dan untuk pengetahuan korang, aku dah berjaya register untuk ambik driving license! aku dah pergi dengar lecture dia yang 5 jam tu. next step, aku tak tahu lagi bila aku nak pergi ambik test computer tu. nanti2 lah. bagi lepas minggu ni dulu. sesak nafas aku. quiz dengan exam berderet2. tapi, seriously!

NAJWA FARHANA DAH REGISTER UNTUK DRIVING LICENSE! 

hahahahahaha. looser kan aku? dah nak 21 pun kot. alaaaa. chill lah. beter late than never kan? tapi, cuak sebenarnyaaaaaaaaa. mana reti bawak kereta! omg. tapi ibu kata, tu lah dia nak ajar tuuu. yang akak bayar beratus2 tu, tu dia nak ajar bagi pandai lah tuuuuu. akak boleh je buat semua benda sebelum ni, i'm sure, u'll definitely doing fine untuk lesen ni jugaaaakkkk :) thanks lah ibu! you always have that faith on me. :) tak sabar nak berjaya tambah satu lagi skill dalam diri sendiri. kita kena naik satu level dari diri kita yang sekarang ni. set your goals guys! :)

p/s : jangan lupa, belajar itu satu jihad. :)
SALAM~

No comments: