27.10.11

kanak2 ribena

Assalamualiakum! tak jawab dosa! hehehehehe

hari ni hari yang disaster bagi aku. okay. monotonous gila ayat. sebab takde sangat tu kan? hehehehe. takde lah monotonous manaaaaaa. cumanya bak kata hanim, "sebenarnya takdelah berat mana pun something tuuuhhhh. dia based on macam mana kau timbang berat something tuh." yes hanim. sangat betul!

aku memang terkenal dalam kalangan kawan2 aku sebagai seorang budak yang sangat lah kuat merengek. yes, aku mengada. even adik2 aku pun claim that thing. tak habis2 menyakat aku macam lah aku ni gedik sangat. but then, aku admit lah. memang aku mengada. tapi bukan yang tahap gedik terkinja2 tuuuuu. (kot. ke korang rasa sampai tahap tu?) :p small things yang orang lain tak merungut pun, tak berat pun bagi diorang, aku nak merengek sana sini, call orang sana sini. melampau kan? but then, itu mungkin masih cara lama aku yang aku perlu buang slowly to be more mature. sebab yelah. takkan sebab tak boleh nak jawab quiz je kau dah nak claim hari kau disaster kan? siapa suruh tak belajar pulun2? dah tahu ada quiz tu seminggu awal kot. and come on lah. quiz tu 2% jeeeeee. standard lah harini kau boleh jawab exam, ada paper esok hari pulak kau rasa nak terbalik jawab paper tuuuu. kalau semua paper kau boleh jawab, dean's list naik jadi 4.0 ah. kan? so come on lah Najwa Farhana. stop being budak2 yang rasa nak makan penampar. hehehehehe.

dan untuk kawan2 yang selalu dengar aku merengek2, sorry weyh. korang selalu jadi mangsa aku. aku try, aku akan usahakan untuk jadi wanita yang lebih matang lepas ni. no more cakap2 belakang, bagitahu semua orang pasal semua benda sampai semua orang pun tahu apa yang aku nak buat and bla3 whatsoever, and yang paling penting sekali, aku akan try tak merengek2 macam budak kecik yang mintak lolipop besar tuuuu. aku janji aku akan try. tolong jangan condemn aku bila aku tak completely jadi matang in a blink of an eye. kita manusia, sama2 belajar benda baru, sama2 belajar nak improve diri dari hari ke hari. semoga kita semua sama2 jadi manusia yang jauh lagi baik daripada semalam dan semalam dan semalam. :)

p/s : entry ni mengarut. tapi memang khas untuk tatapan diri sendiri sebenarnya. :) tQ!

SALAM~

No comments: