9.10.11

"Suka-suka, dapat duka"

Subahanallah. menitik2 air mata dari Asiah ke Ruqayyah semalam. ada yang menitik jatuh ke bumi, ada yang sampai dekat tudung je. aku pun tak tahu kenapa. semua orang yang passed by aku, pandang dua tiga kali. dengan muka yang bermacam2. siap dengan muka yang ada question mark besar gila pun ada. don't worry sisters. i'm okay. :) but seriously, aku malu dengan korang. hehehe. kalau jumpa lepas ni, jangan tanya tau? and jangan jugak cakap, "Eh, ni lah budak yang menangis air mata menitik2 harituuuuu." jangan eyh? aku mintak jasa baik korang, jangan. SEGAN! hehehehe.

inilah akibatnya bila emosi sangat tak stabil dan ditambah dengan badan yang exhausted tahap tak ingat. pukul 8 pagi keluar bilik, pukul 10 malam pun belum sampai bilik lagi. it;s more than 12 hours okay. fine aku yang pilih. pasal emosi, aku malas nak tulis dekat sini. yang pasti, memang aku sedih sangat2 semalam. tak terkata. marah yang bertukar jadi extremely sedih, dan membuatkan kilang air mata aku bekerja. so kawan2, sila jaga diri masing2 dan perasaan juga. nanti tak stabil macam aku, mulalah malu macam apa. jalan pun dah tak betul sebab watery eyes. kabur semua. sikit je lagi nak masuk longkang semalam. aduhai. nak balik! uia kejam. :'(

Who cares when I hurt? sisters dekat uia ada! :p jangan jeles eyh :p 

And, to explain the tittle, semalam pagi sampai petang, memang aku bersuka ria dengan budak2 Steadfast. tu yang malam macam orang gila menangis depan semua orang. tak tahu malu betul. :p


SALAM~

No comments: