15.10.11

T

Assalamualaikum.

okay. enough study atas katil. puas dah katil tu tampung aku. bukan setakat tidur. semua pun atas katil. now, dah dekat atas meja dah.

tahukah korang yang aku nak sangat2 pergi Islamic Performance Night tuuuu? ohh. untuk kamu2 yang bukan student UIA, event malam ni ada talk and persembahan sikit by several artist. ini bukan sebab nak pergi tengok artist tau. ini sebab rasanya dah lama sangat2 aku tak pergi dengar talk2 yang boleh jadi salah satu santapan rohani. tapi aku sangat berbelah bagi antara nak tinggal buku manufacturing process ni dengan tak pergi dengar talk2 tu semua. ada Wardina kot. mesti dia banyak gila benda nak kongsi dengan semua especially pasal penghijrahan dia. tapi aku end up pilih nak study dekat bilik, jadi looser sorang2 sebab semua orang pun pergi. sebab semua orang pun takde exam macam aku. nope. i mean, roommates aku semua free from lusa punya exam. aduhai.

alamak. dah berbunyi guruh dekat langit. *sigh*

kalau hujan ni karang, aku kena off laptop. bila aku kena off laptop, maksudnya takde lah aku boleh belajar. notes semua dalam laptop kot. nak print guna printer yang baru je beli, kertas pulak A4 takde. aduhai. seems like everything doesn't belong to their own places. kan? nak buat tu, ada ni. nak buat ni, ada tu. i've been always stuck in this kind of situation. where I have to choose between two things that I really want to grab both. and at the end of the day, aku sedih sendiri. :'( tak suka. ke sebab dah lama tak balik? tak recharge battery? tak update antivirus diri sendiri? waaaaaa. SAYA HOMESICK! ni kalau cakap dekat ibu esok ni, confirm dia bebel. siapa suruh tak nak balik? akak yang pilih sendiri tak nak balik tu kan? ala buuuu. bukan sengaja2 tau! nak sangat2 balik. i miss home badly :'(

and, tolonglah berhenti tanya mana dia. dia ada je hidup dekat atas muka bumi ni. sebabnya aku sure, kalau something bad happened to him, i'll definitely know. cumanya, specifically, aku tak tahu dia dekat mana. let Mr. Time do his job. aku tak nak masuk campur. ada jodoh kitorang, aku jemput korang semua. i'm sick of thinking the answer that I never know. he's doing fine, at least. dan soalan korang akan buat aku rasa lagi teruk. tolonglah bukan sekarang. aku nak exam kot. and you, that unsettle things between us, please. let's have a meet and solve it. i'm tired of this. enough said. don't let me giving up. i;ve said it before. don't.

p/s : t.i.r.e.d.
SALAM~

No comments: