16.10.11

baru pagi tadi ber Fit For Fun race sempena CONVEST. malam buta, pukul satu pagi, 3 anak dara comel masak maggi. dah habis maggi 3 bungkus share 4 orang, bancuh cucur udang yang segera tu pulak. dok lah menggoreng dan melantak sampai pukul 2 tadi. now, masing2 dah senyap masuk compartment masing2. dan disebabkan aku dah tidur tadi, sejam, aku kena habiskan satu chapter ni. lambat gila aku baca. macam kanak2 baru belajar mengira.

 ini gadis comel satu. 

ini gadis comel 2.

ini gadis comel 3.

dan ini gadis comel 4. 

:p


by the way, that's not the point.

___________________________________________________________________________________

Assalamualaikum.

tahukah korang, Allah tak pernah tetapkan masa bila kita boleh nak berubah. Dia jugak tak pernah jemu tunggu kita cari Dia. teringat akak study circle dulu cakap, "Allah kan kekasih kita. Dia jealous tau tengok kita lama2 dengan orang lain, benda lain." okay. now I missed study circle banyak2. tak suka leadership class yang macam apa. at least dulu, seminggu sekali dapat jugak makanan hati ni. adussss. double up your effort untuk tambah iman jom? :)

Prophet S.A.W reported that the devil said to Allah, "i shall continue to lead Thy servants astray as long as their spirits are in their bodies. Allah replied, "(Then) I shall continue to pardon them as long as they ask for My forgiveness."

see? Allah dah janji. so, apa tunggu lagi? Allah takkan pernah mungkir janji Dia. no matter how big dosa yang kita dah pernah buat, jangan hesitate untuk turn back to Islam yang sangat indah. 

peringatan untuk diri sendiri sebenarnya. :'(

p/s : saya bersyukur saya ada kawan2 yang boleh hold saya kuat2 anytime saya rasa macam nak tersungkur dengan nafsu. 

SALAM~

No comments: