1.11.11

Assalamualaikum. :)

rasanya ni kali yang kedua dah demam dekat UIA. jap. bukan demam pun sebenarnya. dia just sakit satu badan yang rasa nak muntah, kepala rasa nak pecah, terlanggar katil pun badan sakit gilaaaaaa, and nak telan air pun rasa macam apaaaaaa. makanan? apatah lagi kan.

tahu kenapa jadi macam ni? sebab melawan fitrah manusia. orang tidur pukul 10 bangun pukul 6, aku tidur pukul 6 bangun pukul 10. bangun rasa nak berjalan terbalik. sebab semua rasa moving up side down. hoh. manusia yang tak pernah2 tak tidur satu malam, lepas tu buat perangai macam tu. and now, aku still rasa dizzy yang melampau2.

so kawan2, jangan buat perangai macam aku eyh? sila jangan lawan biological clock yang dah set baik punya dalam badan masing2. kalau tak nak rasa macam aku lah. the great thing is, aku exam khamis ni. kalau aku nak bangun dari katil pun jalan huyung-hayang, macam mana entah nak bukak buku and solve all the questions before exam. Ya Allah, give me strength. now, rasa nak balik gila2.

ok lah. tak larat. bye.

SALAM~

No comments: