17.10.11

boleh tak kalau aku nak kata aku lapar? :p

okay. sekarang hujan lebat dekat UIA Gombak. padan lah tadi masa menapak balik ke Ruqayyah, panas terik yang aku rasa, peluh menitik2 dari dahi ke pipi. awan pun cantik sangat2 tadi. gebu macam gula kapas. :)

okay. yang menjadi masalahnya sekarang ni, aku ada kelas sleu pukul 6. macam mana nak redah ni? again, redah hujan lebat macam ni? aku dah redah hujan lebat sekali hari tu. nak pergi kelas sleu Thermo ni lah. lenjun weyh. ni macam manaaaaa? aku nampak bas dekat tepi bilik aku ni. rasa nak jerit, "Pak cik! tunggu sampai pukul 5.45 boleh? saya nak naik bas pak cik. saya ada kelas pukul 6!" -,- nak kereta satu boleh ayah? hehehehehe

oh. mid term manufacturing process 1 tadi takde lah boleh buat sangat pun. aku tak tahu apa aku buat. hantam saja lah labuuuu. hikhikhik. tapi serious best dah lepas satu beban. tapi beban2 lain menggunung lagii. takpeeeee. as long as kita buat something kerana Allah, insyaAllah, kita akan rasa senang dan tak terbeban. :)

ini semua kesan minggu lepas yang sangat stress. hehehehe. betullah janji Allah, setiap satu kesusahan, pasti ada kesenangan. have faith on Him! :)

mood stabil macam ni sangat susah nak dicapai sebenarnya. thank you awak. for make things clear and at least, i know that we won't be in that situation again. at least, for now. itu satu kelegaan. and of course, terima kasih Allah sebab bagi peluang untuk still sedut oxygen supaya boleh terus improve diri. jom topup iman! :)

mari asar dan pergi kelas!
SALAM~

No comments: