21.10.11

Assalamualaikum!

ada kawan aku tegur dekat fb, awal bangun? hehehehe. saya dah improve lah! try untuk tak tidur lepas subuh. semua orang tahu kan tak elok tidur lepas subuh? hehehe. so bila dah hari2 pun tak tidur lepas subuh, maknanya mala kena tisur awal lah kan? so memang korang takkan nampak aku lah bila malam buta dok online2 niii. hehehehe. tapi serious. belum pukul 12 aku dah shut down. bukan laptop tau. mata aku ni haaaa :p

heeee. seronok bersenang lenang terdampar online dekat bilik macam ni. semua orang takde dekat bilik. so tergolek lah aku sorang2. hehehehe. hari ini sangat cerah! selalunya pagi Jumaat akan jadi pagi yang paling indah. sebab dia penghulu segala hari :)

i'm not going to talk about last night exam. i can just look at the question and think nothing. apa punya soalan lah macm tu. =,= *sigh*

dah lepas! :)
ini buku pinjam library. semalam punya exam. means, dah lepas jugak! :p

ini yang tengah struggle sekarang. hahahahaha. lawak kan? :P like i care. janji aku lulus nanti! :p

coming sooooooooonnn. 30th october. selamat maju jaya Najwa ! :) (padahal tak sentuh apa pun lagi)

itu sahaja buat masa ini. saya nak keluar! walaupun banyak benda tak settle lagi. hehehehe. bye2!

SALAM~

No comments: