4.8.11

hujung minggu - part 2

Assalamualaikum! :)

sorry2. lama pulak aku ambik masa nak sambung update. bukan malas or takde masa ke apa. cumanya, tak berapa nak best sebab tak dapat nak pakai laptop sendiri. sebab laptop aku rosaaaaaaakkkkkkk :'( sedoh tak tipu. sumpah aku rindu gila laptop aku. :'( aku just boleh nak senangkan hati dengan kata, bagus jugak laptop rosak. takde lah aku melagha sangat bulan2 Ramadhan macam ni. almaklumlah. aku cuti lama kot. kang tak memasal aku memang mengadap laptop jeeee. kurus je puasa tu. nasib baik kalau tak sampai kering. tapi, SERIOUSLY AKU SEDIH. :'(

okay lah. tak nak lari tajuk. hujung minggu yang bertarikh 24th July 2011, aku pergi reunion sekolah rendah aku. sekolah rendah babe. 9 tahun aku tak jumpa kawan2 aku tu. except for fizi lah. sebab dia tuh masuk jugak Semashur sama dengan aku. heeeee. aku sampai lambat, sebab bangun lambat tido lambat balik malam amal tu lewat gila and aku baru nak terkial2 carik hadiah dah sampai mines tuh. huahuahua. kesian kawan2 aku menunggu lama. tapi the meeting was awesome! gila punya best gelak tak hengat. the friendship yang dah built up lamaaaaaa dulu Alhamdulillah still tak hilang walau aku ni dah tak jumpa diorang 9 tahun. still boleh main gelak2 macam orang gila. nak bukti kegilaan kitorang? sorry ahhhh. aku tak bawak camera masa haritu(macam lah ada pun kannnn :p ). so takde gambar yang dari aku lah. cumanya ada satu gambar yang aku rasa gedik nak mam. malu gila bila kena tag. hahahahaha.

aku rasa aku sangat gedik okay di sini. tak tahulah korang. :) tapi aku suka gambar ni! 

heee. untuk gambar yang banyaaaaaakkkkk lagi, kalau korang rajin, silalah pergi tengok dekat kawan2 aku, Zatul dengan Kembar. :) apa2 pun, aku harap hubungan ni kekal sampai bila2. ameen. sayang korang ketat2! 



okay, takde lah padat mana kan? mungkin feel padat tu hilang sebab aku tulis separuh2. tapi still, aku rasa padat. heeee. sebabnya, balik reunion tu, dalam pukul 6 lebih macam tu, terus siap2 nak pergi Serembann pulak. Mak Long datang nak ambik, untuk duduk Serembam seminggu. so, dapat lah aku jaga Iman seminggu. dan seminggu aku sangat lah berlalu dengan tenang. sebab, Iman sangat comel! aku takkan boleh resist kecomelan dia. gambar dia banyak sangat dalam hp aku. penuh! tapi laptop mak aku ni takde bluetooth. so, aku tak boleh nak tunjuk kecomelan diaaaaa. even wallpaper hp aku pun gambar dia. waaaaaaa. hey Mohd Afif Hilman, i miss you like crazy lah! tak tidur malam i tau! hhohohohoh. :)

fuhh. penat. hehehe. okay lah. sampai sini sahaja ye harini. selamat berpuasa! dan aku still, rindu laptop! :'(

SALAM~

No comments: