24.8.11

takde kerja

seronok tahu bila tengah kemas rumah, keluar lagu raya dekat radio. huahuahua. nasib baik aku tak berjoget atas tangga. kalau tak mesti dah tergolek macam nangka busuk. hehehe.


*gambar sekadar hiasan :p


oh btw, aku still tak jumpa kasut dengan beg raya. okay. beg takpe kot kalau tak jumpa. kasuuuuutttt. kang aku pakai crocs dengan baju kurung kang. naya tak? nganga semua orang tengok. atas okay dah(kot), sampai bawah, kelip2 mata nenek aku kang. hehehe.

oh ya. dan tudung bawal. awat susah sangat nak jumpa eyh? tahu tak muka aku ni memang kena pakai yang bawal je. tak boleh yang lain. adik aku marah gila aku pakai selendang, tudung indon, etc. tapi raya ni macam semua kena pakai dengan selendang jeeee. macam mana? haihhhh. oh yea. Encik pun tak suka aku pakai selendang. bukan aku. semua perempuan. pelik katanya. cantik apa macam tu? huahuahua. dia ni tak pernah pun tengok aku pakai selendang rasanya. tapi awal2 dah warning, "Awak kalau pakai selendang nak keluar dengan saya, kita cancel keluar eyh." haaaaaa. amacam? benci sangat tu namanya. apa2 lah awak. saya yang menurut perintah ni. aku pun tak berapa nak ada selendang. tapi aku pakai jugak kalau dah baju yang ada tu, memang beli selendang untuk pakai sama dengan dia. hahahha. ayat pening.

okay2. takde motif sebenarnya ni. saja2 bosan. hehe. kalau ada siapa2 yang tahu mana nak carik kasut cantik dengan tudung bawal, let me know okay? tapi tapi tapi. please, jangan jalan tar. letiiihhhhh nak sampai sana. hehehe. demand tak akak? thank you! :)

SALAM~

No comments: