29.7.11

hujung minggu yang padat - first part

Assalamualaikum! :)

ada banyak sangat2 benda nak cerita dan cakap dan tulis. sebab banyak sangat, izinkan aku susun2 dulu eyh? okay. untuk post ni, satu dulu. :))

Malam Amal D'Perdana

macam yang aku dah cakap dekat last post haritu, SEPAH akan datang kan? yes. diorang datang. walaupun tanpa kehadiran Mamat, still bertiga. cuba teka siapa yang melengkapkan barisan? :p

abaikan gamba yang macam seksi sikit ni. 

hehehe. dah kata pun husband and wife kan. mesti lah pergi mana2 pun nak berkepit kan? Mamat tak dapat datang sebab tak sihat. diorang ni pun straight from Johor. tapi kira untung lah. panggil Sepah je. sekali Siti Sarah sekali datang. :) 2 in 1. 

kelancaran majlis, okay2 je lah. kalau nak suruh bagi bintang, aku bagi 3. ni secara keseluruhan lah. bagi aku, tempat, artis, suasana, warna, semua dah mengancam dah. cumanya makanan dia macam tak worth sikit lah untuk rm21 sekepala, dapat makan banyak tu je. kalau kau pergi kenduri kahwin pun, sekepala rm15 paling mahal, kau makan meriah gila kan? makanan malam tu macam tak worth la untuk orang yang bayar sampai rm200 sekepala. tak faham? malam amal ni, ada jual tiket ikut meja. lagi depan meja kau, lagi dekat dengan pentas and artis. and malam amal kan. lagi mahal tiket kau beli, lagi banyak lah kau menyumbang. kalau makanan rm21 sekepala, kalau untuk orang2 yang beli tiket rm70 sekepala macam kitorang satu family ni, baru rm49 kau menyumbang. itu kalau tak tolak bayaran tempat, artis and whatsoever lah. haaaa. faham kan? kalau kau beli yang rm200 sekepala, lagi banyak lah kau menyumbang. fuuuuhhhhhh.... penat i terangkan calculation dekat sini. :)

berbalik pada tajuk, fashion malam tu, dengan tema warna merah hitam, memang cantik sangat2. anak2 murid mak aku, kalah pergi red carpet mtv ke apa. gilaaaaaa punyaaaaaa cantik. tapi aku takde lah ambik gambar diorang kan. segan deennn. baju pun baru beli malam tu. hahahaha. okay2. penat dah menaip. i'll let gamba2 ni do the talk pulak la eyh? :)

ini adik2 saya :)

 okay. sempat lagi kot kalau aku nakk promote muka adika aku yang dah bersih sangat2 ni :) nak tahu? do ask me! 

 tak kenai ka? hahahaha. ni lah baju yang aku shopping malam sebelum nya. murah ohhhh. dear jusco, i heart you! :)) itu shawl adik aku. cantik kan? jalan tar mariiiiiiiii 

 ibunda tercinta! :) good job lah bu! 

 inilah tiket. oh yea. kitorang dapat cabutan bertuah yea! :))

cantik kan? i like this pic the most! 

gamba dekat sreen je lah ambik. oppss! bukan screen. dinding. hahaha.

alahai~ sebok lah selendang kau nak terbang2 dik oii. :p

diorang dapat rm50 sorang tuuuuu :p

 Shuib! 

 gegar pun gegar lah. Jep!

 ni geng blues apa eyh? :p

 ini ahli meja. :) gelap lah gambar ni.

 "Akak form berapa?" awwww~ muda sangat ke I? :p

 meja kami :)

 fixie babe! errrr. betul ke tak aku eja ni. malas dah nak google.

 handsome gila kot laki orang nih! apasal la laki orang semua handsome2? :p caiiiiirrrrrr

 tinggi kaaaannnnn? aku dah pakai kasut tinggiiiii koooootttttt :p

 minah ni pun tinggi gila. sebaya adik aku. pinggang pun ramping sangat2! jelez!

 abaikan baju yang berkedut macam apa je. hehehehe. 

baju ni patut jadi hak milik aku !

Aiman yang dah nak sama tinggi dengan aku

 Puan Norlia, Puan Rusilawati, Puan Nurul Badar, Puan Zainun 

 Puan Ruszidah & Datin Norliza (ni yang belum mention lah)

 nampak tak heels aku tu? Mr Samurai ni tinggi gilaaaaaa kot. and wangi sangat2! awwwwwrrrr~

cuba teka sign sapa ni? :p

hohoho. kalau nak upload semua gamba dekat sini, memang tak lah. cuma memilih untuk letak gambar ni supaya, gambar yang bercerita. walaupun last2, aku letak jugak caption untuk tambah cerita. hahahaha. dan perasan tak? ramai je lelaki tinggi yang wujud dekat dunia ni. aku je yang tak terjumpa diorang2 ni dulu. last2 jumpa jugak encik pendek. hahahaha. ada nama baru lah awak. :p soliiiiii. hehehehe. okay2. i guess, this is the first part untuk hujung minggu lepas yang sangat lah padat. nanti i update untuk second part pulak eyh? letih dah. connection pun macam apa je. sebab tu lambat update. sorry korang! :)

p/s : kitorang 3 beradik pakai baju yang baru shopping malam tu tau. to my dear Mr. Jusco, I DO HEART YOU! silalah murah dan banyak lagi. i like sangat2! :))

p/s lagi satu : ada anak murid mak aku yang basuh kereta cikgu ramai2 untuk kumpul duit pergi malam amal ni. salah seorangnya Mr Samurai tu. awwww~ jatuh hati I tau. yelah. kesian diorang. diorang takde malam2 dinner ke promp ke apa. macam aku dulu. ohhh. tiba2 rindu sekolah. :|

SALAM~

No comments: