22.7.11

kalau lah kalau tu takde :p

padan muka! serve you right! hahahahaha. gelakkan diri sendiri sekarang. :p booooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo :p

kenapa?

sebab suka sangat guna kalau. lepas tu cakap, kalau lah kalau tu takde. seeeeee? nak cakap macam tu pun kena guna kalau tu. kan? padan mukaaaa. :p weeeeekkkkk. hahahahaha.

jangan risau eyh korang. aku macam ni sebenarnya implikasi result yang baru keluar. :) lame kan? result keluar je post mengarut2. biar lah. aku post ni dengan harapan bila aku baca balik nanti, aku ingat apa yang aku dah pernah buat. so that, takde pokok pisang yang berbuah 2 kali. :p

meh aku nak senarai list2 kalau yang kalau boleh aku tak nak buat dah :)


  • kalau study betul2 kan bagus. orang dah bagi masa banyak dah nak bagi study pulun tahap dewa. hahahaha. (ini ayat wajib ada untuk setiap sem rasanya. tapi sebab kali ni, mmg masa belajar tu panjang gilaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, so, tak dapat nak dimaafkan )
  • kalau pandai urus masa senggang kan bagus.
  • kalau busy tak lah melagha sangat.
  • kalau tak buat banyak dosa, mesti terang hati nak jawab.
  • kalau tak main2?
  • kalau ikut cakap ibu?
  • kalau kalau kalau dan kalau :p
okay. takdelah banyak mana pun kalau aku. tapi kira okay lah sedar lagi diri kan? noo. aku tak cakap bagus kalau dapat result teruk and then poyo2 muhasabah diri dekat blog sendiri macam ni. tapi at least kau kena ada spirit of redemption. tahu? kau nak buat mcm mana, ikut kau laaaa. masing2 ada cara masing2 sendiri. :)

now dah lega SIKIT lepas hati ke hati dengan nad tadi. walau dekat chat FB je. thanks kawan. i know u'll always be there. nampak tak aku besarkan tu? maknanya mmg sikit je lah. heeeeee. but then again, at least, I'M OKAY.

p/s : banyak sangat selingan nak siapkan post ni. benda yang banyak gila nak tulis tadi, hilang terbang entah ke mana. oh btw, Faizal Tahir dah nyanyikan lagu Selamat Malam dekat aku tuh. 

SALAM~

No comments: