27.5.11

tiba2

hoyeah~ 

assalamualaikum semua! :)
lama aku tak update kan? tahu kenapa? sebab setiap kali nak menaip, takde energy dalam badan. yang nak diupdate nya berlambak2 je. tapi jari-jemari tak tergerak. kan seronok kalau kita fikir je apa yang kita nak cakap, tapi blog ni tulis sendiri? hahahahaha. mengarut! :p

oh yea. untuk pengetahuan korang semua, hari ni I tido 15 jam. setelah ditolak tambah lah. redeem yang 2 hari lepas tak cukup tidur. satu malam tu aku tidur pukul 4 pagi. satu malam lagi, pukul 6.30 pagi. jangan nak impressed dulu okayh. bukan aku tidur lambat sebab belajar ke apa. ermm. yeah. mungkin betul. tapi kalau betul2 study, hanya study i mean, takdenya sampai kena tahap macam tu. kan? and now, aku stuck dekat uia sebab next week akan jadi disaster week. selasa midterm dynamics, rabu quiz, khamis assignment quiz. belum masuk assignment drawing yang anytime je kena pergi buat merata2 and submit. sebab? aku takde alibre. oh i hate short sem. *TIBA2* 

baik pergi belajar kan? but i can't concentrate when my whole family is sitting in front of tv tgok maharaja lawak! :( dan tadi nad msg, esok azri nyanyi lagu shahir! tak kesah lah kalau korang rasa aku mengarut sebab layan af ke apa ke. bagi aku, masing2 ada hak pasal benda ni. you can't simply kata orang yang layan cerita hindustan, indon, tengok af tu kolot and tahpape. tell me if korang rasa korang yang tengok korea ni bagus sangat. kalau korang rasa aku tengok semua tu mengarut, aku pun boleh kata apa yang korang tengok tu mengarut. so kita sama. fair kan? and lagi satu, tak payah lah nak bangga sangat2 dengan cerita2 luar yang mmg sah2 kita tahu teknologi perfileman diorang macam mana. kenapa? kau perlu ke wajib ke nak kutuk2 cerita anak melayu yang bermati2an nak upkan industri filem kat Malaysia ni? tak payahlah nak compare benda yang dah terang2 macam tu. takkan tengok cerita tu kat wayang lah apa lah. bila cerita melayu keluar dekat wayang je, tak nak tengok. sebab? nanti dekat astro ada. heh. cerita luar pun nanti dekat astro ada. kenapa mesti kau, anak melayu, taknak support Malaysia? kau tak suka ke Malaysia maju? kalau semua orang dekat Malaysia ni macam kau, memang sampai bila2 lah kita takkan boleh nak beat cerita luar. takkan terhasilnya cerita2 yang high quality dengan Malaysia yang penuh dengan orang2 yang macam kau. sorry aku guna bahasa kasar. tapi aku memang berapi macam maggi kari berapi dengan kau. masa aku dengar tu, aku rasa nak bangun dari meja and blah. muka aku macam apa je dah masa tu. kau bangga nak kata kau anak Malaysia tapi kau kutuk2 semua benda. pergi berambus lah duduk negara yang kau suka sana. tengok sikit boleh ke kau survive dengan perangai kau yang macam ****** tu. diorang yang kau puja sangat2 tu heran sangat ke dengan kau. kita tengok nanti. 

tiba2 aku marah.
SALAM~

No comments: