13.5.11

all in one

semester baru bermula! :) macam2 jadi. baru start sem weyh. baru start sem pun aku dah rasa macam2. baru berapa hari pun aku dah ada macam2 dekat dalam hati. teruk kan aku? hehehehe. takpe. masih boleh diabaikan. since hati aku masih suci murni dan segar gitu. hahahaha. pedulikan je semua kan? yang penting, aku usaha! hoyeaaaah!~

pengabaian bagaimana pun, berhasil! :) i'm very used to it. orang kata, "alah bisa, tegar biasa." :)

dan untuk short sem kali ni, aku ambik dua subjects. MEC 1392 ; Dynamics dgn apa yea course code untuk manufacturing drawing. hahahaha. tak guna kan UIA ada student macam aku? ngeeee. yang penting, berjaya! :))

oh yea. untuk short sem ni, roommate masih yang sama cuma bertambah ahli. buat masa ni je lah. tapi kitorang kena naik setingkat lagi. :( biru2 muka semua nak sampai bilik. hahahaha. setahun okay pendakian ini akan terjadi. takpe. boleh lah exercise kan. kata nak kurus. otot2 akan mula terbentuk dgn jayanya menggantikan lemak2 yang terkumpul. ngeeeee. bila najwa farhana merepek. nasib korang lah kan? :)

dan. masih mengalami dilema yang sama. bila hati tak pasti, hanya ada satu je tempat pergantungan yang pasti menenangkan ; Allah. Dia Maha Mengetahui. angkat tangan, berdoa sahaja yang mampu. bila terkadang dah rasa macam jumpa dah apa yang dicari, jangan pernah berhenti berdoa. sebab nanti syaitan akan datang in between. dekat sini lah yang kita selalu buat silap. :) teruskan pergantungan yea? saya harap saya pun begitu! amiiinnnn :)

mode : sangat merindui kawan2 lama. jom lah jumpa korang. :(
p/s : benda ni satu perasaan je ke apa? okay. memang tak senang, 
but still, mesti ada hikmah kan? doakan saya kuat ye rakan2. 

SALAM~

No comments: