7.10.10

unstable

saya rindu kawan2 sekolah saya. yang boleh pelok saya tanpa segan silu bila saya menangis tak berhenti2. zerra, alin, adzrin, yana, eby, echa, dan raaaaaaaaaamaaaaaiiiiiiiii lagi. dan juga membuat saya teringat seseorang. serious,ini masa kritikal yang kedua dalam sem ni. gombak sangat menguji ketahanan mental dan fizikal. dan air mata. please? jangan lah keluar sekarang. i need my mata untuk focus on study for my final lab test pagi esok. tolong? saya memang sangat tak stabil. tapi please? sabtu dan ahad masih ada untuk kau keluar. i don't even start the first experiment yet. tak cukup lagi ke semalam? Allah. berat sangat rasa dalam hati ni. nak sangat return back to Him. only He knows the best kan? saya tak suka buat pilihan. saya tak pandai buat pilihan. saya tak nak buat pilihan. encik pilihan. kenapa selalu jadi macam ni dengan saya? tak boleh ke ambik dua2? tamak sangat eyh? saya tak nak mengeluh. tapi saya ada blog ni je sekarang untuk kongsi semua2. saya dah biasa sorang2. walaupun dulu dah pernah ada orang ajar macam mana nak kongsi rasa dengan orang lain. tapi bila orang tu hilang, skills nak berkongsi tu pon hilang. and i don't think that it'll come back. isn't it's better for me to trust myself more than others? biarlah orang nak kata berahsia pon. memang itu maksud nama saya. NAJWA = bisikan RAHSIA. memang sakit simpan sorang2. tapi lagi sakit kalau kita nak share dengan orang, orang tu tak membantu langsung. menambah berat dalam hati dan dada lagi adalah. baik pilih sakit sendiri sorang2 diam2. sekurang kurangnya, diri sendiri yang sengal degil pendam sorang2. ohhhh. saya rindu kawan2 saya. kawan2 yang selalu ada bila saya susah dan senang. saya tak ramai kawan yang macam ni. ini hari emo sedunia. dear blog, thanx for always being there for me. saya sedikit lega sekarang. mari angkat tangan and doa banyak2 kat Allah bagi saya kuat kuat kuat dan kuat. thanks people!

p/s : saya masih mengalami masalah nak kawal emosi. :(
ada tak kelas untuk tangani masalah emosi macam ni?
saya nak jadi orang first yang register!

SALAM~

No comments: