17.10.10

hello mr final ! :)

terbaik!!tak kurang 2 minggu je lagi final dan najwa farhana boleh lagi tadi pergi berjalan2 tak tentu macam orang gila takde hala tujuan. kepala memang takde dekat dunia nyata lah kan sampai nak kene langgar dengan teksi bagai. nasib baik pak cik teksi tu tak marah. kalau tak free2 kene maki. and berapa kali entah hari ni asyik kene cakap dekat orang, "sorry!" , sebab terlanggar. duhh~ kronik ni. kenapakah? inilah keadaan bila nak final. semua final aku dari start kat cfs lagi. mesti berterabur baik punya lah keadaan. huru hara! ada je benda yang menguji. orang lain kene handle paper final je yang berlambak2 tu. aku? ada extra homework okaayyy~ haihh. how meyh? like seriously. ada sape2 nak offer aku class 'How To Control Your Emotion' ? i need one by now. tak cukup nafas rasa fikir benda2 ni. tolonglah berlalu dengan baik encik final. kamu selalu datang dengan extra saudara. kenapa? rumah saya kecik je untuk ramai2 lawat dalam satu masa. kang terpecah2 kang. tak terlayan saya semua. ikut turn okay? please.


p/s : berjaya release sedikit selepas berjalan2 satu hari.
itu untuk hari ini.
esok?
lusa?
dan hari2 yang seterusnya?
let Him decides. :)
saya kan kuat?
perlu! harus! mesti!

SALAM~

No comments: