1.5.12

truly hero

Assalamualaikum !

hari ni hari cuti untuk semua pekerja. bukan pelajar. that explain why I have to sit at my table and work out to finish 170+ slides for quiz tomorrow. well. kalau nak belajar tu, memang tak patut ada cuti. every second of our life is a learning process. so, bear with it :) eh. salah2. ikhlaskan hati :)

yes. saya stranded dekat UIA masa hari cuti macam ni. actually semalam Ayah ada call. right before Maghrib. "esok cuti kan? nak balik tak? kalau nak balik, Ayah nak datang ambik ni." :)))  senyum lebar2 walaupun Ayah tak nampak. "errr. tak kot Ayah. akak ada 2 quiz esok. dengan hafazan lagi." :((( and aku pun end up tak balik.

untung kan ada Ayah penyayang macam ni? He is. dia adalah Ayah yang paling cool dalam dunia. haritu pun, dia yang notice aku demam. aku tak sedar pun. walaupun dia adalah Ayah yang paling garang dalam dunia(jugak), but he is truly my hero. sebab in real life, Superman tak wujud kan? hehehehe. walaupun aku admit lah, Superman aku yang sorang ni, sangat garang. over protective. but then, semua sebab dia over sayang aku kan?

 King of My Heart

tengok tu. senyum pun payah Hero sorang ni. hehehe. sorry lah guys. macam2 mana pun, korang takkan boleh beat dia punyaaaa :p

actually tak plan for this post for him. tapi takpe lah. I Love You Ayah! :-*

SALAM~

No comments: