22.5.12

booster

Assalamualaikum :)

ini sebenarnya proses nak cari mood nak start bukak buku, study. exam mood weyh. ahad ni paper. pastu ada lagi lah. sebelum apa2, baik lah aku membebel dulu. hahahaha.

hari ni sangat sejuk. perasan tak? bumi Gombak ni segar basah dituruni hujan. hari ni jugak 1 Rejab. Alhamdulillah and syabas buat semua yang berjaya puasa. kita kuat kan? ramai jugak lagi umat Islam yang masih kuat. insyaAllah. doa banyak2 dekat Allah mintak kekuatan tu dilipatkaligandakan and maintain je tip top macam tu. okay? :)

sejujurnya, aku takut dengan apa yang aku dah susun. kalau2 Allah tak izinkan semua berjalan dengan lancar, aku takut aku jadi orang yang paling kecewa dalam dunia. tapi takpe lah. kecewa dekat dunia takpe lagi. jangan kecewa dekat sana. ye dak?

just don't cry. :)

Allah sentiasa tahu apa yang paling sangat sungguh terbaik untuk setiap hambaNya. have faith in Him. if you ever feel alone, He'll always be with you. jom angkat tangan ramai2, baca ayat ni, sebagai doa.

"Wahai Tuhanku, lapangkanlah dadaku dan mudahkanlah urusanku." 
(20 : 25-26)

alright. time's up! still have 8 chapters to be covered and 4 other subjects and bla3. and oh yes. saya ada test motor rabu minggu depan. hebat tak? hahahaha. tadi pun gigil2 bawak. titi ke mana, cone ke mana. waaaa. okay2. stop membebel dah. bye2! :)

p/s : saya, Najwa Farhana, nak mintak maaf dari hujung rambut sampai hujung kaki kalau ada salah dan silap. doakan saya senang faham, ingat dan amalkan apa yang saya belajar. doakan saya berjaya ye kawan2. terima kasih ! :)

SALAM~


No comments: