18.5.12

Assalamualaikum! :)

aku mengantuk gila sebenarnya ni. tak tidur lagi sebab nak kena jugak siapkan report yang kena hantar esok before Solat Jumaat. kenapa tak buat pagi? sebab aku ada kelas. now tengah ambik mood.

fuuhh. lega weyh. sangat lega. at least, ada jugak orang yang aku boleh cerita. walaupun dia dengar je, aku appreciate gila2. thank you so much kawan! :)) saya mintak maaf. saya memang suka bercerita. lepaskan apa yang  aku rasa kat dalam dada. kalau tak, aku boleh explode weyh. kena belajar serah semua bulat2 dekat Allah. Allah kan Maha Mendengar. takde lah kita burden orang lain dengan masalah kita. yes. i do talk a lot. kena banyak 'cakap' dengan Allah lagi lah lepas ni. :)

DOA adalah senjata utama seorang Muslim. DOA adalah wireless connection kita dengan Allah. DOA adalah ubat yang paling mujarab. DOA adalah penguat yang paling hebat. the power of DOA is beyond human nature. just raise up your hand and DO PRAY. just jangan lupa :)

SALAM~

No comments: