17.5.12

Assalamualaikum ! :)

jam IKEA di dinding ni menunjukkan pukul 3:05 pagi. and I don't know what I'm doing here, tak tidur lagi. well. biological clock berubah, again. terganggu teruk kot jam biologi aku ni. kalau before this aku jenis yang malam tidur awal. awal gila lah. pukul 10,11 tu memang dah lelap lah. pukul 4,5 bangun terkejut2 siapkan semua kerja, study for quizzes and macam2 lagi lah. tapi sekarang terbalik. tidur pukul 3,4. bangun pukul 6,7. petang confirm aku pengsan berjam2 lamanya. sampai apa pun yang jadi, memang tak sedar. kalau ada runtuhan ke apa, memang aku selamat lah dalam tidur aku yang indah tu. so, sila jangan lupa mengucap sebelum tidur. hahaha.

okay. pointless. I have to admit that my ability to choose a proper and right word shaded away with time. it's maybe because of lack of reading and yang paling penting, memang selalu je ketandusan idea nak post apa dekat blog kesayangan ni. there are too many to be told, yet, too little time and idea to express it. i'm a bad writer then.

actually, nak siapkan lab report. the final one babe. sebab rasa macam esok lepas lab test nak keluar pergi mana2 jalan2 and ponteng tuto maths. muahahahahaha.

indahnya perasaan makan Kyros niiiiii :)

seronok gila kalau dapat keluar, tengok movie, jalan2 cuci mata, then berhenti makan. maaannn. lama gila aku tak keluar macam ni weyh. seriously. sem ni, gambar atas ni lah yang last. bila? masa keluar tengok ombak rindu. itu last weyh. lepas tu takde dah. weekdays memang busy lah. weekend kalau tak ada program, mesti balik. tapi banyaknya ada program. i need time for myself. :|

and final is just around the corner. pukul 4 petang satgi aku ada final lab test. baca apa pun tak habis lagi ni. okay2. stop membebel. bye2! 

p/s : aci tak walau tak siap lab report lagi, aku keluar jugak? hahahahahahahahahaha.
SALAM~

No comments: