28.6.11

LETIH

assalamualaikum! :)

tahukah korang kenapa aku baru berkesempatan nak update blog ni?
tahu?
tak tahu?
meh cheq bagitahu meyh.

sebab aku sibuk bergelumang dengan project subject manufacturing drawing aku. fuuuhhh. lega gila siap tadi. siap lah kan. dah due date hari ni, pukul 5 petang. mana tak siapnya. terbaiklah. 2 hari aku berkampung dekat Cad Lab E5 level 3 tu. nak cerita ke ke'disaster'an 2 hari tu? nope. tak payah. full stop. karang tak memasal perasaan nak hentak semua teknologi depan mata memuncak balik. hehehehe. :p

banyak gila benda nak cerita ni. tapi sebab semua macam dah basi, aku malas lah. dengan kepenatan dekat badan yang mencapai tahap maksimum ni, aku rasa macam kalau aku minum air sepuluh gallon pun belum tentu hilang semua sakit dekat saraf. letih gila eyh alkisah dia. just bayangkan sepinggan nasi je untuk 2 hari. itu pun baru makan tadi. baru tahu dan sedar yang tak senang nak berjaya dalam hidup. sama lah dengan tak susah nak fail jugak. kau main je lah memanjang. tak payah study apa2. confirm kau fail. hahahahaha :p

okay lah. dah maghrib. post ni tak berfaedah pun. sorry. akan berusaha tulis post2 yang boleh bagi banyak benefit dekat para pembaca. bye korang!


SALAM~

No comments: