2.2.11

periuk serba guna!

ohhhh. ada satu periuk yang sangat sesuai untuk orang2 yang macam aku yea. orang2 yang memang allergic dengan dapur dan tak suka masak kat dapur. hahahaha. kesian nye encik bakal suami merangkap suami. eheheh. apa maknanya pun aku tak tahuuu. :p

oh yea. berbalik pada tajuk utama hari ini , periuk serba guna a.k.a periuk ajaib! mana tak ajaibnya. boleh masak 12 dishes in straight 2 hours memang kagum lah aku. kagum gila! siap boleh kacau dodol , dalam 20 minit je dah melekat2 dodol tu dalam mulut aku. sekejap kan?? masak nasi beriyani 8 minit. LAPAN okay! hahahaha. habislah kau pearl. kalah kau lepas niiiii. :p ni kalau nak ajak bakal mak mertua datang rumah makan memang kena beli ohh periuk ini. semua pun aku boleh masak! hehehehehehe. kacau dodol 20 minit (tanpa sebarang melekat2 dan berpeluh2) , panggang ayam sekor, baru 20 minit, nasi lemak, nasi bubur semua dia boleh buat. yang menariknya, nak masak dia sangat senang okay. masuk je semua benda yang kau nak, set masa dia, tinggal je dia selama masa yang kau set tuh. nak on9, nak sapu sampah, nak siram bunga, nak mandi pun boleh agaknya. hihihihihihhi. menarik2!

kena simpan duit ni nak beli periuk niiii. mahal gila kot bagi aku. eheh. walaupon ibu dah ada satu, takkan nak angkut yang ibu masuk rumah aku nanti? hahahahaha. besar tak cita2? :)) biarlah! at least nanti encik bakal suami merangkap suami tak mati kebulur or bosan makan nasi lauk telur sahajaaaaaa. eheh.

oh yea! aku tak jumpa gambar periuk ni nak tunjuk dekat korang. nanti aku ambik gambar periuk mak aku, korang carik lah dekat mana2 okay? aku kagum! :)

ini link periuk ajaib! :)

okay. aku excited gila. orang gila pun tak excited macam aku. hehehe.
jangan dengki please :p

SALAM~

No comments: