21.2.11

i'm sorry ?

dah lama mahu tulis post ini sebenarnya :(

untuk kawan kawan dan mereka mereka yang selalu berada di sekeliling saya.

saya mintak maaf kalau beberapa minggu ni saya sedikit emo. bukan sedikit rasanya. emo melampau mungkin. saya tak tahu kenapa. tapi kepala serabut yang amat. bukan benda kecik2 yang datang singgah dalam kepala. semua macam tak reti2 nak berhenti menekan dan mendesak. sekarang bukan lah semua dah settle. but then, far away better than those previous weeks. i appreciate all your kindness. seriously, i do. kalau ada yang terasa saya buat muka, dahi berkerut kening bercantum, dan ayat2 yang keluar sangat kasar mungkin bunyi nya, saya mintak maaf. bukan sengaja tapi tak terkawal. masih berusaha membaiki skill menahan marah dan mengawal tension. maafkan saya.

No comments: