21.2.11

pagi dunia! :)

ohh2. perasaan yang tak terkata. having a morning view yang sangat berbeza dengan kehidupan yang rutin. okay. aku percaya korang mesti tak faham aku nak kata apa. pagi tadi aku balik UIA sendiri. ayah hantar sampai ktm kajang sahaja. okay. pernah je balik sendiri. tapi pagi ni banyak view yang berbeza dan buat aku jauh berfikir. contohnya, kenapa aku nampak kaum cina je yang berjogging pagi2? sepanjang highway depan mid tu kowt. dekat taman permainan kat mana pun entah, semua cina sahaja yang jogging. kaum melayu? india? takde puunn.. :(( macam mana nak sihat? dan sepanjang dalam ktm and lrt tadi pun, banyaknye orang cina sahaja yang dah bangun pagi2 struggle pergi kerja pagi2. majoriti! aku boleh cakap majoriti weyh! nak kata malaysia ni dimonopoli orang cina dari segi populasi, rasanya tak. kan? ke aku salah? entah lah weyh. sedih. :((

dan satu lagi. tengok ada satu family ni. mahu naik genting rasanya. sweet kan? mak ayah bawak anak2 naik genting bersama2. dan ada satu abang dia ni, mula2 tengok macam handsome. okay lah. tak heran pun. then datang satu perempuan ni. aku tengok jeeeee. then that 'abang' kenalkan his girl dekat the whole family. :) sweet. semua pun ikhlas gila muka salam2 and kenal2. the mom siap peluk lagi. :) ohhhh2. aku yang berdebar tengok. heeeeeeee. ada adik kecik dia nangis, perempuan tadi ni ambik, pujuk2 sikit, senyap terus budak tu. waaaaaaaaa. kuat gila aura perempuan tu towards the whole family kot. cantik pun cantik. sama padan lah dengan 'abang' tadi ni. dan aku pun mula lah berangan2. aku macam tu ke nanti? i mean when my time has come lah. kan2? macam mana yea? hahahahahahahahaha. then bas pun sampai! arrrghhhhhh! potong stim betol! heeeeeeee. itu maknanya dia suruh berhenti berangan dan balik UIA belajar betul2 dulu baru sebok nak fikir benda lain. faham najwa? :pp

itu sahaja coretan hari ini. it's just 12 o'clock kan? belum sampai penghujung hari lagi aku dah nak start membebel2. :) kata pun najwa farhana :))

SALAM~

No comments: