21.11.10

jangan jadi tak stabil boleh? please please please. ni sampai dah gaya alif satar nyanyi lagu jangan nakal dah ni. hehehe. penat merayu dengan diri sendiri supaya jadi kuat. kuat! itu mesti! bukan harus lagi dah. :p cuti ni sumpah makan banyak. kalau orang lain,diorang sedih ke, stress ke, diorang akan kurang makan kan? ada yang sampai kene paksa2 makan. nak2 yang memang patah hati gila2. result exam teruk ke, kucing mati ke. aku ni, masalah paling utama adalah bosan. lagi bosan lagi aku makan. makan makan makan dan makan tak berhenti2. masalah gila. berat kalau naik lagi melampau2 lah pre obes bmi aku. haaa. macama mana? ada sesiapa ada idea untuk bagi aku tips untuk tak makan? agagagagaga. sumpah stress ohh. sekarang ni, kalau aku punya kuasa, aku nak mintak sebiji kereta, nak pandai drive, dan bawak kereta non-stop pergi mana2 je tempat yang aku nak pergi. waaaaaaahhh~ itu macam sangat best dan menarik dan semua2 lah. nak duduk dalam kereta sorang2 je. oh ya! kereta tu tak boleh nak rosak2 ke, habis2 minyak ke apa eyh. kereta tu kene cool je ikut kehendak hati aku. hehe. tak kira lah kereta biasa2 aje pown. jangan kereta buruk tak boleh bergerak langsung sudah. oh mungkin juga bukan kereta sorong. kikikikikiki. sangat tak betul kan? huhu. tu lah. dah cakap tadi. bila mana masa yang ada hanya digunakan untuk makan makan makan dan makan, memang inilah hasilnya. dan juga bila2 semakin kuat aku nak usaha untuk jadi sestabil yang boleh, ini jugak lah jadinya. :p saya insan kuat! hehehehehehehe perasan banyak oo ini amoi najwa farhana. :p suka hati lah. :p

haihhh~

terasa cuti dah nak habis. aku kene lapor diri awal ohh. awal seminggu(plus minus lah) daripada orang2 yang lain. sebab apa? sebab ada camping! arrrgggghhhhh. bosan. so that means, aku ada 15 hari lagi untuk bercuti. ada baiknya sebab :

  • lagi panjang cuti, lagi berat aku.
  • aku dah bosan gila duduk rumah.
  • lagi?
tak baiknya sebab:

  • cuti habis, dekat gombak penat+stress+emo=x suka.
  • tak boleh suka hati aku nak tengok cerita apa.
  • on9 lagi lah. jangan mimpi! macam mana mahu check result?
  • tak boleh makan sedap2.
hehehehe. so kesimpulannya? paham2 lah yea? :)

tak de mood tiba2 nak sambung tulis.bye!

No comments: