24.11.10

heyy. aku bukan tak suka kau. aku bukan tak sayang kau. tapi aku tak suka tengok kau buat perangai entah hape2 kau tuh. kau faham tak? kau ingat kau buat macam tu orang makin tambah suka dekat kau ke? aku memang tak suka orang yang tak pernah reti nak faham orang lain ni. ikut suka kau je nak buat apa kan? semua kau je yang betul kan? bila aku tegur, kau tarik muka, kau berambus pergi tempat lain. kau ingat perangai kau tu bagus sangat ke? kalau aku tak tegur kau langsung boleh tak? kau tak kan mati kan kalau takde aku? so kau hidup je lah dengan manusia2 lain dalam dunia ni. kalau kau carik aku lagi lepas ni, siap lah kau. aku kan bukan siapa2 dalam hidup kau. kalau la kau menyusahkan aku satu hari nanti, siap lah kau. aku akan ungkit satu2 perangai kau yg macam apa je tuh. aku tak pernah rasa aku marah orang sampai tahap ni ohh. nak mencarut pun ringan je mulut aku ni. kau memang. suka menyusahkan hidup aku.

4 comments:

Tiara said...

errr? marah siapa?

jujufarhana said...

hehe...ada lah..abaikan entry gila ini.. :)

sHaFiQgiLaaaaaa said...

hahaha.. ssh oh nk tgk cik najwa mrh. XP

jujufarhana said...

errkk..selalu je marah kott