19.8.10

x tahu

lama gila x update blog!!heee...so since dah boleh online dekat bilik tercinta ni,aku update lah banyak benda yang dah lama nak update,tapi x berkesempatan.. :)

currently,dekat uia gombak..and for hari ni,kelas pukul 2 petang sahaja!saya sgt benci jadual first sem ni!x best x best x best!jumaat ada kelas smpai pukul 4 ; x boleh nak balik awal.. :( tp act bila dah jadi budak degreee ni,sangat x sempat nak balik rumah..banyak gila kerja yang macam x kan habis selagi x dapat A lah senang cerita..static,circuit,calculus,lab..semua ada bahagian masing2..tak senang nak jadi engineer okay..heeeee...jadi apa yang senang?kawen?naaaaa....ibu kata,kawen lagi susah..heeeee...tapi ibu ccol je!macam x susah pon...wink2..stop pasal kawen...

dah 7 mggu kat sini,x terasa macam 7 minggu..rasa macam sebulan je baru..entah..cepat gila masa berlalu..next week midsem...sgt cuak dgn ec!ohh2...sumpah x faham apa2 kat kelas....dan setiap kali nak bukak buku ec n study,setiap kali tu jugak lah ada je perkara2 yang akan mengganggu plan aku nak bercinta dengan ec!duhh..bagaimana ni??kene berguru lah nampak gayanya..ada sapa2 yang boleh offer nak jadi tok guru tak?sape2?i really need help!! :(

dan sepanjang 7 mggu kat uia ni,macam2 benda alah jadi..semua menguji kesabaran mental dan fizikal ok..like seriously!x tipu..x bohong..malas nak listkan sebab semua org pon masing2 ada banyak benda yang nak difikirkan...kenapa mesti nak tambah beban dekat orang lain kan?bak kata kak fasiha(fasi sc aku) ; kalau kita hidup dekat dunia ni dengan berbakti dekat org lain,insyaAllah,hidup kita jadik jauh lagi senang..tu satu point dr cerita dia...banyak sangat point2 lain..nanti kalau aku ada masa,aku cerita post khas ok? :)




objective x tercapai..lain yang aku nak post,lain yang aku taip..
dan currentlly ; sgt sedih dan terasa.
dan tengah2 tulis,tiba2 macam nak stop macam tu je...
sorry guys..
next time mungkin..



SALAM~

No comments: