23.8.10

midsem

cuak cuak cuak! ni gila punya cuak..this week dah start exam dah..and progress study?hampeh jeee....tak sentuh apa2 pon lagi...gila takk??adusss...nak kene start ni...dan target hari ini,pukul 9.15 nak stop online dan study circuit...masih belum dapat bercinta dengan circuit sepenuhnya...duuhh..dan tak tau lah kenapa mata ni asyik nak terpejam je...like seriously...tido tido tido dan tido!suasana damai yang tak terkira ni,betul2 menguji keimanan dan ketahanan mata...tapi,cuba suruh main game?laju je,semangat je..mmg teruk lah najwa farhana ni!adoiii...ok2...mari tgok jadual exam aku yea kawan2?

  • 29/08/2010 : calculus 1
  • 01/09/2010 : elctric circuit
  • 21/09/2010 : engineering drawing
  • 22/09/2010 : ungas
  • 24/09/2010 : static
sebulan tau exam aku!memang terbaik lah!heee...dan aku x start apa2 pon lagi...9.15 ni insyaAllah!!semangat2!!itu sangat penting!kene selalu usaha dan tak boleh jemu untuk berjaya..jangan putus asa,jangan give up dan segala macam jangan...kalau penat,kene fikir,4 tahun akan datang lagi akan penat kalau tak study betul2 sekarang..aku kene berjaya untuk diri sendiri,untuk hidup aku nanti..aku nak jadi orang yang berjaya!ibu pon selalu kata , "Apa yang akak belajar sekarang ni,untuk masa depan akak,hidup akak..bukan untuk ibu or orang lain..ibu dah ada duit pencen nanti..jangan risau nak tanggung ibu ke apa..insyaAllah cukup duit ibu..tapi untuk ibu je lah...takkan sampai besar pon ibu nak kene tanggung lagi?" yess ibu!itu sangat betol!apa lagi?mari belajar! :))


p/s : sayasayangibusaya!

SALAM~

No comments: