10.7.12

Assalamualaikum :)

it's been a while. minggu lepas, is another hectic week of all. penat dia, toksah nak sebut lah. sampai semalam, pukul 10 dah selamat dah dalam selimut. but then, I thank Allah for this hectic yet meaningful life that He gave to me. daripada tersadai boring tak tahu apa nak buat kan? hehehe.

Allah Maha Penyayang. Dia jugak Maha Mendengar, Maha Mengetahui.


kita tadah tangan mintak doa dengan Allah. hari2. insyaAllah Dia makbulkan. dan bila Dia dah makbulkan, wajib untuk kita redha dan berserah dengan apa yang Dia dah plan which jauuuuuuuuuuuhhhhhhh lagi baik daripada yang kita boleh bayangkan. jangan pernah merungut atau mempersoalkan kenapa Allah buat macam ni, kenapa jadi macam tu. He's The Best Planner.

Alhamdulillah.
Allah bagi aku masa yang sangat pack untuk aku isi and penuhi untuk buat aku lupa apa yang jadi dekat aku. untuk bagi aku cukup sebab untuk aku lebih nikmati apa yang ada dalam hidup ni.
untuk aku lagi faham apa sebenarnya tujuan hidup.
senang cerita, Allah dah banyak tolong dah bila aku tadah tangan, mintak tolong dengan Dia. kalau tak mintak? jangan salahkan siapa2 :p


p/s : jadik SU sangat lah tak best. dulu rasa post tu tak sesuai dengan aku sebab mcm sistematik habis je siapa yg jd SU. no no. bukan itu masalahnya. masalahnya ialah jadi SU memang tak best. hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha

SALAM~

No comments: