6.1.11

ok. lama gila tak update. tak sempat+takde idea+malas+macam2 lagi halangan. :( dan sekarang sebenarnya sangat serabut ke stress ke. apa2 words lah yang sekufu dgnnya. haihhh. kenapa? hari ni aku ada dua quiz. calc dgn electronics. dan dua2 macam apa jeeeeeee. calc tuh aku tahu dah ada quiz. tapi ingat pop quiz je. sekali aku yg terpopop! hahhhhhh............. gila punya nak jawab quiz,pensil tak boleh nak bergerak atas kertas. gila tak gila. okay lah fine. itu semua org pun tak boleh buat. tapi bak kata ayah, "kita kena positif. kenapa bangga jadik sama2 negatif dengan orang lain?" baik ayah! memang akan lagi indah perasaan kalau kita jadi yang lagi bagus daripada orang. lesson of the day, sila study kalau dah tahu ada quiz!!

dan electronics, memang aku tak study WALAUPUN dah tahu ada quiz. gila kan? main lah lagi najwa. sila2. main sampai lebam. mencanak2 tak dapat jawab tadi. padan muka! berjoyah ada pulak masa! shesssh~ formula pun tak hafal! basic benda dalam engineering kot. lepas tuh kau nak emo2 pulak kan. memang tak lah ada orang nak layan. yang pastinya, PADAN MUKA!

sorry ah emo.

1 comment:

c'chemp said...

nak invite ko follow blog aku...
http://storyofchempaka.blogspot.com/