15.12.10

suka suki

lama tak update. sedikit busy dan ketersampaian internet sangat limited. so, tak sempat berjumpa dengan mr blog yang tercinta. jangan merajuk yea? :) saya kembali! hehehehe. tak banyak nak cerita. new sem. new things. new aim and spirit! haihhh.....cliche kan? tapi ini hakikat. result last sem hampeh gila. result paling teruk pernah ada dalam sejarah uia. bagi aku lah. kawan2 mesti marah bila aku cakap macam ni. tapi ini jujur apa yang aku rasa. tengok result, tengok balik belakang, memang aku deserve lah. main gila kot last sem. gila2 punya main. bukan sikit2. dengan macam2 yang aku buatnye. tak terkata. sepatutnya aku bersyukur lah. Allah still nak bagi aku sedikit kejayaan walau dengan apa yang pernah aku buat. okay. take note najwa. jangan cakap sahaja. buatnya tidak. done. apa yang lepas, kena ambik jadi pengajaran. ok? ini untuk semua! :)

oh yea. pasal SET yang aku pergi masa cuti. itu sangat terbaik okay!!!!!! seriously! betul lah apa orang kata. what you least expected selalunya give something huge in your life. sangat betul ohh! walau SET takde lah bagi apa2 yang besar, tapi tak rugi pergi! tak rugi habiskan sisa2 cuti yang ada, tak rugi sakit badan tahap dewa sampai ayah kene urut, tak rugi bayar rm30, tak rugi lawan demam yang macam apa je masa nak pergi dan tak rugi angkat beg berat gila dari ruqayyah nak sampai main stair UIA okay! :) serious! korang memang terbaik! group member ; hafiz,hilmi,demang,kak imah,annur,ain,sab ; korang terbaik ohh! tak pernah jumpa orang sehebat korang! :) kak ain dengan kak mira, korang masak best! hehehehe. alhamdulillah tak kebulur kitorang :) dan terima kasih kepada semua yang terlibat secara langsung ataupun tidak. this is one of the best memories for 2010! thanks to Allah. :)

p/s : can't wait for saturday! :)
SALAM~

No comments: