2.12.10

hye korang!(perasan macam ramai sangat orang baca blog aku) ehehh. suka hati lah kan? :p aku baru perasan, sejak 2 menjak ni, aku tidur tak lena ohh. boleh kata setiap jam aku terjaga. kenapa? aku pun tak tahu. bila fikir2, dari masuk gombak lagi dah jadi macam tuu. kenapa? you know gombak. hectic macam tak cukup tanah aku berjalan. padahal gombak itu dinasour! hehehehe. tak sabar nak jalan2 dekat gombak untuk gugurkan lemak2. ok. tiba2 geli sendiri. hehe. back to the topic, tak lena tidur. kenapa? padahal, dulu aku adalah manusia yang akan tidur macam tak nak bangun dah. letak je kepala atas bantal, jalan. ala2 nobita gituu. sekarang pun masih. tapi nobita takde bangun tengah2 malam setiap satu jam kan? haihh. macam mana ni? penat tau tidur terbangun2 ni. :( i need my beautiful sleep back!!! apakah puncanya? faktor usia mungkin? hehehe. but hey! i'm not that old okay. baru 20 tahun dan beberapa hari. :p tak tahu laah. puas carik cara untuk dapat tidur lena yang indah. tapi memang jarang lah dapat. kalau dapat, indah gilaa. mungkin Allah dah tarik nikmat tu balik sekejap sebab dulu aku kerja tidur je memanjang? eheh. mungkin. sekarang pun dah bangun pagi awal. pukul 8 awal lah kan? kalau dulu. na'uzubillah. pukul 12 pun kadang2 tak bangun lagi. betullah. faktor usia mungkin. ahakss! tapi takpe. bangun tengah2 malam pergi check semua orang ok ke tak, bagus jugak kan? sementara masih bercuti ni. hehehe. ohh. beberapa hari je lagi tinggal. kenapa kau kena ada encik perkhemahan? malas tau enggak? hehehe. mesti tak best nanti. tengok laa. i'm not joining this camping with my close friends. ini camping random kawan2. tapi ada suriyana ok lah kott. tengok je lah nanti. duhh. gtg. sakit perut!

SALAM~

No comments: