8.1.13

Paranoid (?)

Assalamualaikum.

serious tak menyesal langsung balik. sebab energy yang dicharge memang tinggi punya level dia. hehehe.

and i'm worried of my friends. perlu ke stay up sampai subuh dekat engine korang? bahaya laaaahhhh :'( aku sayang korang. jauh nak jealous ke apa. tapi, please please please and please. bahaya tu tak kira tempat. kalau dah korang open up yourself to danger, memang tak boleh nak cakap apa dah kan? even Allah pun pesan, jangan bahayakan diri sendiri. tolong jangan berani sangat boleh? yes. itu hak korang. tapi apa guna kawan kan? apa guna aku tak cakap kerisauan aku tengok korang macam tu. tapi betullah macam kawan aku cakap, masing2 dah besar. dah boleh fikir sendiri. korang pun dah pernah buat benda2 besar yang lain. aku just mampu cakap sikit2 and doakan yang terbaik untuk korang je. semoga korang sentiasa selamat and di bawah lindungan Allah as korang pergi belajar tu sama macam berjihad. insyaAllah xde pape :)

aku je yang paranoid lebih ke apa? @_@

No comments: