17.3.12

promotion ! ! ! !

Assalamualaikum :)

so untuk post kali ni, aku nak share satu produk dengan semua orang. produk ni 99% berkesan atas semua orang. nak tahu apa dia?




tak nampak kan nak baca sendiri dekat flyers tu? meh i tolong explain. hehehe.

produk ni, AS Beauty nama dia. a simple beauty. boleh google. ada korang boleh jumpa more info. :)

untuk siapa?
untuk kita2 yang nak kulit cantik :)
untuk kita2 yang ada masalah muka berjerawat, kulit kusam, jeragat dan yang sewaktu dengannya lah.

sejauh mana keberkesanannya?

sebelum 
(abaikan posing ni)



selepas

ni adik aku. seriously, dulu muka dia teruk sangat. aku pun tak berapa nak ada gamba dia yang sebelum dan selepas clearly. tapi harapnya korang boleh differentiate sendiri lah muka dia. bukan tudung and posing eyh. serious, kesian gila dia dulu. muka macam tu buat dia rendah diri sangat2. dah lah memang rendah. kan? hehehe. takde lah. luckily jumpa this product. 

mak long aku pun, dulu dia ada macam jeragat besar dekat muka. slowly it fades away.

sama lah dengan atuk aku pun.
 
even on aku pun, berkesan sangat2. parut jerawat yang berlubang2 macam kawah bulan pun dah makin kurang. cumanya kena rajin pakai. 

sorry takde gambar nak tunjuk. tapi memang elok. :)

lagi satu, effect dia on every people lain. tapi macam yang aku cakap dekat atas, aku boleh jamin keberkesanan dia 99% lah. jarang orang tak puas hati dengan product ni.

product ni disahkan halal and diluluskan oleh kementerian kesihatan. 

so, apa lagi? sila contact aku kalau berminat or nak tanya apa2. murah jeeee. :)

kita usaha, Allah yang tentukan segala2nya. :)
"Dan bahawa manusia hanya memperoleh apa yang telah diusahakannya, dan sesungguhnya usahanya itu kelak akan diperlihatkan (kepadanya)."
~An-Najm : 39-40~
SALAM~

No comments: