25.3.12

announcement

ehem2. *ketuk2microphone* 

SAYA LULUS DRIVING TEST!!

haha. satu dunia aku nak announce. biar lah. itu satu kebanggaan. sebab dulu aku rasa orang yang pandai bawak kereta ni ajaib. there's too many things to be taken care of masa drive tu aku rasa. itu nak tengok, ini nak tengok. dan at last, aku berjaya jugak! weehoooooo~ punya lah gabra tahap tak ingat. tapi Allah tu Maha Penyayang. even aku sorang2 test tu, i mean buka dengan kawan lah, Dia turunkan dekat aku kawan2 yang hebat. yang sama2 takut and cuak and tenangkan each other dengan lawak2 diorang and care to each other. yang freely share pengalaman masing2. yang tak kedekut ilmu and yang tak sakitkan hati. i love you all! i got a lots from you guys. kita tak tahu korang lepas ke tak test hari tu. tapi whatever it is, Congrats korang! sebab berjaya jadi kawan yang hebat untuk kita. :) don't ever give up tau. esp to Fira, Laili and Kak Fazlina. :) though i know that you guys will never read this, nak tulis jugak. i appreciate you all. thank you so much!

malas nak cerita apa jadi masa test. penat. lagipun ni tengah study IC untuk paper Isnin. ecah pun dah balik bawak breakfast. so, bye2!

SALAM~

No comments: