7.9.11

fuh fuh. Assalamualaikum! :)

apa khabar semua? seronok berhari raya? sakan na? berapa kilo dah naik? heeee.

lama kan aku tak update. dah cakap dah haritu. akan menyepi sekejap. mood raya lah. buat apa update2 blog kan? tak cool tau anak dara duduk mengadap laptop online tak henti2. hahahaha. no offence eyh. alamak tak reti eja. correct me okay. takdelah. cumanya, mak aku confirm membebel sepanjang zaman kalau aku buat macam tu. kalau mak korang okay, takpe. :)

so, apa cerita raya? aku suka kalau makin lama kita hidup dekat dunia ni, makin banyak pengalaman and ilmu yang kita kutip. then buat panduan and pengajaran dalam hidup. takde lah sia2 kan. okay. takde point. oh by the way. saya dah semakin tak kisah sekarang. lantak pi lah apa nak jadi pun. saya kuat ohh. hehehehe. Allah ada lah. tak kisah tau kalau takde kau pun. tukar lah. aiman tak kisah tu jadi najwa tak kisah. boleh? eh, suka hati aku je kan? :p hahaha. takde motif. okay lah. malas nak taip dah. bye! SALAM~

No comments: