15.9.10

perempuan dan shopping...owh yeaahhh!!mmg tak dapat nak dipisahkan..letak lah aku kat dalam mana2 shopping complex..takkan mati punya...tapi kene ada duit lah of course!hahahahaha...

dan tadi pergi shopping lagi...walaupown dah habis raya!hahahaha...ada je cara dan alasan untuk habiskan duit kan?haihhh...tapi takdelah banyak mana pon habis...lagipon tadi niat nak carik hadiah harijadi adinda2 tercinta.....aci je kan kalau hadiah tu suruh diorang pilih sendiri and aku bayar?hadiah lah jugak kan?heeee....tapi nasib lah bila ada adik yang cerewet gila nak hadiah yang aku pilih senyap2,bungkus cantik2 and bagi kat dia...mati2 dia xnak pilih apa2 tadi...sebab nak aku jugak yang beli tanpa dia tahu apa benda,and bungkus and bagi kat dia...ala2 surprise gituu...hantu lah...orang nak bagi hadiah pon kira ok dah kan?kan?kan?kang aku beli yang 50 sen je kang,ade yang nangis tak berlaguu...baru tau!eeeee!!geram tiba2...sebab macam nak kene carik jugak(which aku sangat tak pandai nak pilih hadiah) dan xtau bila lagi nak carik!wahai adik2 ku sayang...akak beli je apa2 okayy??redha je lah...suruh pilih tadi xnak...kalau akak x reti pilih,xde hadiah lah korang...okayy?hahahaha...padan muka!

No comments: