21.2.13

Sebelum muntah


Assalamualaikum.

first of all. aku nak mintak maaf. aku dah janji nak positive kan? I'msorryIjustcan't. :'(

only one word can describe these 3 weeks of new semester ; dead.

 aku tak rasa aku hidup since start sem haritu. non-stop punya commitment dengan segenap penjuru, sungguh lah membunuh. tak terkejar semua benda rasa. and bila aku lost tak tahu apa purpose semua ni, aku hanya mampu tadah tangan and berdoa dekat Allah. dan Allah mesti ada hikmah and perancangan yang lagi rapi. still non-stop semua benda yang datang. aku rasa kecik sangat2 bila semua benda memerlukan perhatian aku. terlalu banyak benda yang nak dilihat. yang nak diambil kira. sampaikan aku demam almost 2 minggu. 2 malam terketar2 sendiri atas katil. 1 minggu antibody nak remove semua sakit. tapi sungguh lah. sakit tu penghapus dosa harusnya. muhasabah diri balik. sakit tu baru sikit. dosa aku? Allahuakbar tak terkata. banyak lagi daripada pasir dekat lautan dunia.



sangat memerlukan balik sekarang. Jumaat. do come fast please? recharge2! recharge energy. still tak faham macam mana orang boleh tak nak duduk dekat rumah. nak elak itu lah ini lah. tak nak penat semua. bukan ke ini lah masa nak serve parents. while they are here with us? hailaaaa. xpe2. bukan semua orang ada vision yg sama on some things.

article hunting. nak muntah dah baca, scroll, pangkah, search lagi lagi lagi dan lagi.

No comments: