10.1.12

big sigh

Assalamualaikum.

bila terlalu selesa dengan badan sendiri, ni lah padahnya. tergolek tidur awal macam baby 8 bulan. pukul 11 tadi aku dah shutdown dah. lepas makan, mandi, solat semua, sempat lah kot baca satu topic. pastu aku dah layu2, pergi bilik Rai suruh kejut lagi 10 mins, and end up, aku balik bilik sendiri sambung tidur lepas penat2 Rai kejut. baik tak payah kan?

*sigh*

paper last ni sangat menguji keimanan. tambah2 lagi ni subjek membaca. memang satu slide aku baca = satu jam aku tidur. sangat buruk perangai kan? hailaaaa.

Gombak sangat sejuk harini. aku yang tidur tak proper tadi sampai terbangun sebab sejuk sangat rasanya. sakit dada. I'm lucky that I have this red sweater to put on. the only reason why I still can smile today.

dan terbangun dengan satu msg yang sangat lah boleh buat jantung aku tercabut sebenarnya. seriously, for real. do you really mean it? don't be, please. live your life happily and I won't messed up with it anymore. one is enough.

I'm sorry. I just can't.

I see myself like a crayon. I may not be your favorite color, but I know someday, you'll need me to complete your picture.

I'm in complete mess right now.
SALAM~

No comments: