13.3.11




aku nak update pasal teater! hahahaha. lantak pi lah kalau orang nak kata aku batak pun kan? tapi memang excitd lah. as tak pernah pergi tengok teater kan. IB kot! kagum aku. hahahaha.

cerita ni adaptasi dari cerita CINTA tuuu. korang mesti ramai dah tengok kan? tapi ni seronok ohh. sebab dia life! kitorang sampai keluar statement tak nak tengok movie dah! layan teater je lepas ni. hehehehe. memang best. aku terkaku sekejap bila autograph session tu weyh. orang yang aku suka gila2 nak mampus 5 inci je dari muka aku weyyyyhhhhh. mana tak kau aku weyh?





ni lah manusia nya weyh! tak clear eyh? dia lah DIDDDY! aku minat dia dari AF. mungkin korang tak kenal. tapi suara jantan dia mencairkan hati aku weyhhhh. hahahaha. sangat2! depan muka dia, tak boleh nak bercakap aku. sumpah! dia konon nak beramah mesra dengan aku. tapi aku tak boleh nak cakap apa. speechless! waaaaaaa. ada pulak boleh dia tegur baju kitorang sama? waaaaaaaaaaaaaaa. memang terkedu2 lah aku kan. :))


haaaaaaa. tak tertulis dekat blog ni macam mana nak cakap seronok sangat2 tengok teater. credit to wani! sebab dia lah aku dapat merasa tengok teater ni! hehehehe. thanx babe! seriously best! next teater, LAT, kita pergi sama2 lagi okayh? :))

No comments: