3.7.10

*sigh* *sigh*

it's almost 2 am..dan aku x boleh nak tido lagi..sebab?tadi siang dah membuta macam orang tak tido setahun...gila tak?heee~suka hati lah! :p dan 2 a.m?normal lah.. :))


dua hari lepas(khamis) aku meronggeng dgn geng joyah di sunway..oh joyah..korang memang terbaik!!hahahaha...even ibu cakap, "bukan hari selasa nak jumpa dah ke??" aku jawab, "alaaaaaaaaa...nak jugak jumpa!" hahahaha...anak bertuah sorang ni kan bu?ngeee... :))


hang out..biasalah kan?bergumbira sini dan sana..dan,sesi meluahkan rasa berlaku..thanx to ili hazwani..sebab sudi mendengar bebelan aku yang mengarut itu..dan itu membuatkan aku x saba gila nak jumpa aqeelah alit!qila..aku sumpah rindu kau lah.. :( sedih kot x dapat satu bilik dgn kau lagi dah..dgn sape aku nak mengarot lagi??2 tahun kott..haihhh...


ni lagi 2 hari nk msok gombak kalau tolak hari ni..which is,AKU TAK NAK!!!!hamek kau..dulu aku lah yg beria2 ckp bosan gila duduk rumah..cuti panjang and duduk rumah jeeeee...tapi,bila dah nak masok ni,aku yang rasa macam tak nak masok gombak sampai bila2!!sumpah tak nak!ada pilihan lain taaaakkkk??ada tak?? :(( tak nak lah...dengan kes terbaru yang aku dapat drpd facebook ;


"female IIUM students, there is a pencuri on campus. make sure you lock your locker, toilet door and room door. (esp Mahallah Aminah!) She stole 3 laptops in 1 night a few days ago, and a whole load of money from an international student. Her disguise is tudung labuh, jubah and frame less glasses, and her transportation is a motorcycle. Scary shit okay!"


ini lagi satu yang buat aku malas..tolong lah..bukan budak kecik okay nak main2 ambik barang2 org ni..ni lah asam garam duduk hostel..but still,x boleh nak hormat hak orang sikit ke weyh??yang kau ambik tu,barang orang..bukan barang kau..jangan lah nak susahkan hidop orang..kalau pon kau terdesak sampai nak kene/terpakasa ambik barang orang,kau x fikir ke kalau2 orang yang kau curik barang dia tuh 10 juta kali ganda lagi susah drpd kau???kalau susah,usaha lah weyh...adoiii...tak baik betul lah buat kerja2 macam ni...memalukan! haihhhhh



dan kenapa aku asyik nak muntah ni?sebab makan terlalu banyak kah?adoii...sakit kott..incik perot,sila berkelakuan baik terhadap saya okay?haihhh....


siapa boleh tolong saya pack barang2?angkat tangan please! :((


n kalau rajin,sila baca artikel kat bawah ni..tapi,artikel ni paaaaaaaaaaaaaannjang gila!selamat membaca! :)





SALAM~

2 comments:

Unknown said...

wuuu~
link tuh sungguh pnjg dan perlu sgt duhabiskn pembacaan...
na'uzubillah psal jubah grad tuh..
adeyh...
thnx juju... =)

jujufarhana said...

baca lah...kite baca habis dah..tapi macam skip2 jugak lah..hahaha...asalkan tahu basically...terms2 tuh mmg x nk fhmkan..hahahaha...kite dpt drprd nuyu..bacalah...sgt menarik! :)
so,mcm mana?nk pkai jubah grad x?